هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

مراسم سالگرد شهادت جواد الائمه (ع)


طائر عرشم ولى پر بسته‌ام          یاد دلدارم ولى دلخسته‏ ام

آسمانم بى‌ستاره مانده است      درد... من را سوى غربت رانده است

ناله‏ ها مانده است در چاه دلم     قاتلى دارم درون منزلم

من رضا را همچو روحى بر تنم      هستى و دار و ندار او منم

ضامن آهو مرا بوسیده است        خنده‏ ام را دیده و خندیده است

بر رضا هرکس دهد من را قسم    حاجتش را می دهد بى بیش و کم

لاله‏ اى در گلشن مولا منم         غصه‌دار صورت زهرا منم

زهر کین کرده اثر رویم ببین         همچو مادر دست بر پهلو غمین

در میان حجره‏ اى در بسته ‏ام     بى‌قرارم، داغدارم، خسته ‏ام

این طرف، یا فاطمه، باشد جواد   آن طرف دشمن ز حالش گشته شاد

این طرف درد و غم و آه و فغان    آن طرف هم دختران کف‌زنان

کس نباشد بین حجره یاورم        من جوانمرگم، شبیه مادرم

ریشه‌ها را کینه‌ها سوزانده است   جاى آن سیلى به جسمم مانده است

حال که رو بر اجل آورده‏ ام         یاد باباى غریبم کرده ‏ام

نیست یک درد آشنا اندر برم      خواهرى نبود کنار پیکرم

تشنه لب در شور و شینم اى خدا   یاد جدّ خود حسینم اى خدا

جواد زمانی

 


قابل توجه دوستان و همراهان همیشگی هیأت

به مناسبت شهادت جواد الائمه (ع) مجلس عزا در تاریخ دوشنبه 1390/8/2 ساعت 21 مداحان سهراب افشاری و کربلایی مهدی آبی برگزار می گردد.


نظرات 3 + ارسال نظر
امیر احمد دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

با سلام
از خانواده ابی تشکر میکنیم به خاط هیئت خوبتون فقط خاهش میکنم از مداحهی دعوتی خو.ب استفاده کنین مثل اقای نریمان جواد مقدم و... ضمنا رفیق اقا مهدی هم که چند دفعه اومده خیلی خوب میخونه حاج علی رو میگه چون فامیشو نمیدونم ایشونم زیاد دعوت کنیبن اقا مهدی از شما هم خیلی تشکر میکنم روضهای قشنگی میخونین التماس دعا

حتماً نظراتتون رو به گوش مداحان هیأت میرسونیم.
التماس دعا

jadeh barani شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.fgh25.ir

سلام وبلاگ جدیدتون پر محتواتر شده مرسی خسته نباشید.

سلام و ممنون دوست عزیز.
فقط قالب وبلاگ رو عوض کردیم با یک کم تغییرات کوچیک.
امیدواریم خدمت صادقانمون مورد قبول درگاه احدیت واقع گردد.
ما رو هم در شبهای محرم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید.

jadeh barani یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
تییتر بالای صفحه وبلاگ کلمه پنج با عدد نوشتید لطفا درستش کنید و پنج تن بنویسید.

حتماً دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد