هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

میلاد وارث جذبه و وقار نبی اکرم مبارک

با عشق حسن(ع) من به جهان ناز کنم 

                                        افطارمو با نام حسن باز کنم 

صد شکر که درک شب قدر رمضان 

                                        با جشن ولادتش آغاز کنم 


میلاد اقیانوس کرامت و سخاوت اهل بیت (ع)،  پرورده ی دامان «کوثر» و «ابوتراب»، تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر در نیمه ماه نور تهنیت باد.

نظرات 2 + ارسال نظر
jadeh barani پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http:// www.fgh25.blogfa

با سلام
سایت هیئت زیاد پر محتوا نیست ظاهرش قشنگه ولی مطلب خاصی توش نیست مثلا اگر هیئت هفتگی رو توش ذکر کنید یا هر مناسبتی که میشه رو تو سایت بزنید بهتره ....

ممنون از نظرتون.
سعی میکنیم طبق نظر علاقه مندان عمل کنیم.
شما هم با نظرات خودتون ما رو در این راه یاری کنید.
در پناه حق

jadeh barani جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.fgh25.blogfa

سلام
یه سوال دارم من چطور میتونم عکس یا فیلم را دانلود کنم

دوست عزیز!
بسته به سایتی که استفاده میشه، نحوه دانلود کردن ها متفاوته.
اما اکثر آنها با کلیک روی بخش مشخصی که هایلایت شده شروع میشه.
سپس شما به سایتی که فایل روی اون آپلود شده وصل میشید.
اینجاست که بسته به سایتی که برای آپلود استفاده شده، شکل دانلودها متفاوته.
به عنوان مثال در سایت 4share که اکثر فایل های این وبلاگ از اون طریق آپلود شده، گزینه ی دانلود را انتخاب میکنید و صبر میکنید تا ثانیه شمار، فایل را برای دانلود شما آماده کند. پس از رسیدن ثانیه شمار به عدد 0، پیغامی را میبینید مبنی بر اینکه فایل برای دانلود آماده است.
حالا کافی است گزینه دانلود را بزنید. در چنین مواردی نیاز به نرم افزار برای دانلود ندارد.

اما اگر کمی حرفه ای تر هستید، می توانید از نرم افزارهای دانلود مانند accelerator و یا torrent و یا rapid share استفاده کنید. البته استفاده از rapid share رایگان نیست.

امیدواریم توضیحات کافی بوده باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد