هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

ولادت پربرکت امیرالمومنین مولا علی (ع) مبارک باد

 




                        ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است


جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

یا علی

جلسه هیأت پنج تن آل عبا  (ع) به مناسبت 

ولادت با سعادت مولا امیرالمؤمنین علی (ع) 

با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا وزیرمقدم 

و مداحی اخوان آبی و کربلایی سهراب افشاری 

یکشنبه ساعت 21 


* ضمن اینکه، دوشنبه طبق معمول هر هفته، جلسه ی هفتگی برگزار شده 

و سه شنبه نیز به مناسبت شهادت حضرت زینب (س) دخت مولا علی (ع) 

مراسمی در همان حسینیه منعقد می گردد .

منتظر دیدار شما عاشقان اهل بیت (ع) هستیم

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد