هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

هیئت پنج تن آل عبای نوشهر

جلسه هفتگی "دوشنــبه ها" ، ساعت ۲۱ در نوشهر->بلوار خیریان -> خیابان شـاهد - کوچه شاهد ۴ تلفن: 374 20 99 0911

فاطمیه دوم


اللهم العن ضاربیک یا فاطمه الزهرا (س)


مراسم عزاداری دختر پیغمبر


از بیست و دوم به مدت 5 شب


ساعت 21


سختران: شیخ محمد بهرمن


مداحان: اخوان آبی، علیرضا مرزبانیان


ضمناً نمایشگاه از مدینه تا کربلا در همین مدت از ساعت 19 جهت بازدید دوست داران اهل بیت (ع) برپاست.


التماس دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
کلب الحسین شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید.من یکی از هیئتی های هئیت حضرت الزهرا هستم ((اقا محسن فروغی)) و علاقه خاصی به هیئت شما دارم.امیدوارم که موفق و سربلند باشید

با سلام
امیدوارم عزاداری همه ما مقبول درگاه حضرت حق واقع شود.
التماس دعا

مجنون الحسین چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

من بارها خیلی مسائلو گفتم حرفمم فقط با اقا مهدی ابی اقا مهدی من و خیلیا قلبا هم دوست داریم هم قبولت داریم ولی اگه نمیام غصه میخوریم وحسرت خودتم میدونیم داری حرص میخوری ولی بخدا بازم جمعیتت کم میشه میدونیم چرا حتی خبر داریم شب اخر حاج علی مرزبانیان قهر کرده ورفته چرا باید اینطور بشه بخدا دلمون لک زده بود دوشب اخر بیایم ولی..... اقا مهدی تو داری ژهلو همه بده میشی ترخدا ی کاری کن خودت کارو بگیر دست ماها همه میایم زیر ژرچمت

با سلام
نظر شما به اطلاع ایشان خواهد رسید.
التماس دعا

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

آقای مجنون الحسین بیشتر مطالعه کن مجلس اهل بیت(ع) به کمیت نیست به کیفیت.خدا هدایت کنه همه رو که فتنه نباشیم(بر عایشه لعنت)

llll شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.omid-maghsodi.blogfa.com

سلام سر بزنید
در صورت تمایل وب سایت شخصی کربلایی امید مقصودی لینک کنید
یا علی مدد
برای دعوت کردن میتونید از شماره ای که در داخل وبلاگ گذاشته شده پیگیری کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد